12 februari

Idag var en vanlig dag på jobbet, var såååå grymt trött, ögonen gick i kors flera gånger. Men jag klarade en hel dag! Hoppas bara att ingen märkte att jag var så trött, barnen tittade ioförsig lite skumt på mig några gånger. Men en kopp te, ett äpple senare var man lite piggare.
Sen skulle man till tandläkaren *nervös som jag vet inte vad!* Borstade så snällt tänderna och gick in till L.D en snäll och trevlig sköterska tog en massa bilder på tänderna och kunde inte hitta något fel, Lennart kollade ändå, konstaterade att jag hade en visdomstand på väg upp, men förhoppnings stannar den där den är nu. För detta var sisa gången man går gratis och jag tänker inte betala för att eventuellt ta bort den senare... Aldrig!
Men när jag satt i stolen så tittade L.D konstig på sköterskan och sa en massa konstiga saker, herregud stod de i pannan på mig, då säger han, "förlåt för alla kod ord, men allt ser lysande ut, jag hittar inga fel, men något måste det väll ändå finnas" säger han och gräver lite till. "aaaaaaaaaaaah, jag hittade jättelite tandsten, ända felet, välkommen tillbaka om två år"
Sen går han och sköterskan frågar om jag vill bli kallad igen om två år eller själv ta kontakt när det är dags. Men de får sköta sånt, mycket lättare så :P Så varannat år kommer jag springa till tandläkaren framöver, inte roligt med tanke på att de inte är billigt :/

sen har jag även sovit en stund på soffan, tränat två av tre hundar (lättare sagt än gjort) uppdaterat minidatan, skjutsat mamma och alla väninnor, handla thai, sett 24 och snart väntar en promenad med mamma och hennes väninnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0