19 Februari

En "vanlig" dag på jobbet/praktiken. En liten promenad med barnen för att kolla på gotlands båten för att sedan gå tillbaka för att äta en god lunch. Barnen vilade ett tag medans jag var på rast och sedan var de full fart, skrik, gap, bråk och tårar. Barnen är extremt trötta och bråkar nästan lika mycket som de leker. Inte så roligt när man med jämna mellanrum tappar rösten. Men de gick bra ändå! Hoppas bara att de är lugnare i morgon, dagen innan lovet! Efter jobbet bar de av hem till min handikappade syster, lille klanen! Kryckorna har hon kastat, men haltar de gör hon, så vi får väl se vad läkarna säger i morgon. Förhoppningsvis att allt går åt rätt håll  fick även en semla när jag kom hem, en hembakad. hahaha gissa vad jag hade på? Inte mandelmassa och grädde i alla fall :P  käkade den som den va med lite smör på. Mycket godare och lite nyttigare

Sen somnade jag på soffan precis när jag skulle ned och möta cathrine på svanis, men jag han i tid ändå :P som tur var  Hon åkte skridskor, Jamie Lee lekte bamby på hal is och så snackade vi en massa  Får se om ska ut i skogen på lördag eller inte, vi skulle troligen samlas ett gäng tjejer och se melodifestivalen. Men vi får väl se.

Sen hade mamma varit snäll och lagat mat istället för mig  så jag kom hem till dukat bord. Inte helt fel :P efter middagen bar de av på en runda med hundarna igen och nu ligger man halvsovandes på soffan tittandes på ett CSI.

Vet inte hur jag ska lösa morgondagen dock, men de får vi ta i morgon.
Samma sak med bilderna jag tagit idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0