21 Februari

Vaknade för en gångs skull i tid, men tror ni jag kom upp då? Nej inte alls, jag låg kvar i sängen en timme och gosade med hundarna. Sen var detfrukost, en promenad i skogen och nu slappar man i soffan. Har även kört automaten lite idag :D Så jag får låna den ikväll när jag ska ut i skogen och nu sitter jag och sniffar hyve salva i soffan. Förstår inte att den kan lukta så gott :) Hahahaha har även förlorat mot syrran på bilspel, hon utmanade mig på PS3an :P
Har tömt kameran så jag ska ladda upp lite fotografier snart :P

Mamma köpte godis idag, käkade lite så nu mår jag illa, klarar inte att äta godis längre... Men de är ju ingen förlust :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0