25 Februari

Nu när man äntligen är ledig, går tiden så underligt fort. Eftersom det är sista sportlovet man har borde inte gå så fort, man borde få njuta lite. Men icke sa nicke, Tiden ska gå fort. Det är redan onsdag och det är endast två dagar kvar på detta lov sen är det självklart helgen oxå, sen kommer verkligheten i kapp. Men som en klok "dagispappa" sa, "det är inte tiden som går fort, det är livet"  så sant som det är sagt.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, kom inte ur sängen förens 20 över 11 tror jag klockan var. Delade säng med tre supermysiga hundar. Zindy hoppade upp, la sig breve mig med huvudet på kudden, inte kunde man låta bli att mysa lite med henne då. Även Flisan och Jamie Lee låg i sängen och myste ett tag, innan de fick något fnatt och jagade varandra i hallen uppe. Så underbara och mysiga.
Hann precis gå upp, klä mig och äta frukost så kommer farmor och farfar. Farmor kom och lagade lite mat till oss, laxsoppa och potatis/skink gratäng. Supergott, käkade tills jag nästan sprack! Så i morgon slipper jag laga mat i alla fall. :)

Sen har jag ägnat kvällen åt att söka jobb, har sökt fyra stycken nu. Så jag hoppas jag får något av dem, så de kommer in några kronor i kassan även denna sommar.

Nej nu ska jag hoppa i säng, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0