Banken blev rånad

Idag var jag på jobbet och syrran smsade, "banken är rånad" jaha tänkte jag och orkade inte tänka mer på det. Förens en kollega kommer instormandes och säger att "banken är rånad, fick ta en omväg till jobbet" för någon hade stoppat henne och sagt åt henne att vända och gå en annan väg. Då började jag fundera vad som hänt egentligen. Tydligen var det några föräldrar (som har barn på dagiset jag jobbar på) som blivit hotade, något barn som passerat ganska precis när det hände, men inte riktigt förståt vad som hänt. Tur var väll det :)

Men ingen hade blivit skadad eller så. Dock hade en bil brunnit upp och de ser inte så roligt ut nere på stan. Men vad kan man räkna med efter ett bankrån, där en/flera ak4[or], en bil blivit uppeldad och en bank blivit rånad.

Det är i alla fall ett rikslarm utfärdat efter rånarna. Så vi får hålla tummarna vid att de åker fast snart.

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: haha jag vet inte, det är spännande det där! du är inte intresserad att skriva i nya tidningen? kolla in! :D bindedmag.blogg.se! annars måste du ju följa den via bloglovin i alla fall :D



läskigt med bankrån tycker jag :/

2009-02-21 @ 00:43:48
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0