Busungarna

Torsdagar är underbara!
Sov ända till klockan 11 idag, hur underbart som helst. och nu sitter jag med frukosten och tre galna hundar i köket. När jag vaknade i morse så hörde jag att de lät konstigt nere, "åååh nej har de kommit på att man kan äta skorna" var första tanken. Men så illa var de inte! De hade hittat alla sina leksaker nästan och dragit runt på lekkorgen på golvet. Hehehe de var en liten lättnad att de inte gjort några satyg.

Men jag släppte ut dem och sedan fick de lunch, då skulle de promt ut igen, de fick för sig att mamma var där ute. Så de nästintill öppnade dörren själva. De var ute ett tag och sedan var de omöjligt att få in dem igen! Zindy kom så glatt, men inte valparna, de kom till dörren och vände. Flera gånger om innan de tillslut kom in.

Men snart ska vi ge oss av till skogen och gå en promenad med hundarna i skogen innan jag ska plugga lite...



O så börjar det snöa igen, hur ska man klara att gå ut nu då?
Isgatan blir ju gömd under all snö :P
Hehhehe får starta en tävling, "vem ramlar flest ggr?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0