Dagen blev inte som planerad

Hade tänkt plugga hela dagen eftersom jag latat mig hela veckan, men inte då. Fick ett sms från Kina som undrade om vi skulle ta en promenad vid sågen. Självklart! Så på med en massa kläder och så åkte vi ut dit. "en liten stund" slutade i två timmar och 250 fotografier senare. Och de var väldigt mysigt att stå mitt på isen, några pimpelfiskade, 7 hundar som sprang som tokar fram och tillbaka, en sol som värmde gott. Sen efter de for vi hem, käkade lite lunch och begav oss till Fjätten för att prova åka långfärdsskridskor, men de gick inge vidare för de var aldeles för mycket snö på isen. Så de blev 150 fotografier till och så åkte vi hem.

Nej nu ska jag knata ned i bastun och njuta av värmen ett tag, sitter framför datan i tre långärmade tröjor, så lite värme behövs ;)

                        
 
                       

Lättare sagt än gjort att få alla sju hundara på samma bild. Tror inte jag lyckades en enda gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0