Dagens knasbollar

Idag var jag, mamma, hundarna, Kina och hennes hundar ute på en promenad i skogen. Så mysigt så!! Vi stod ett tag på en parkering och pratade, lät hundarna kissa lite och hälsa på varandra innan vi började promenera. Då kommer det en gubbe som kör buss, han parkerar mitt i, går mot soptunnan, säger lite små surt att de är koppeltvång inom detta område, att vi kan åka på böter om vi inte kopplar hundarna... Vi pratar lite med honom och han går tillbaka till sin buss. Hmmm... tänker vi, varför kör man en stor j*vla buss, mitt i ingenstans, slänger en påse med sopor och åker därifrån igen?
Sen tänker vi inte mer på det, hundarna får springa bäst de vill, för de var inga andra i skogen. Sen när vi kommer tillbaka till parkeringen en timme senare, står och pratar lite, då kommer det en bil! Panik panik, in med hundarna i bilen, om det är någon som kommer för att ge oss böter?! Tänk om gubbfan "skvallrat" för någon?

Men så var de inte... De var en hundägare som skulle ut med sin hund i skogen och precis som vi, men kopplet i fickan!

Hoppas ni haft en trevlig dag, det har jag! I morgon ska jag kanske jobba, får se vad jag orkar... Bestämmer mig när väckarklockan ringer... Nu ska jag knapra alvedon, ta några klunkar hostisin och kanske en halstablett.



Natti natti alla nattugglor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0