Fasen för datorer

Trodde jag skulle bli galen i natt!
När jag väll var klar för att hoppa i säng, var klockan närmare ett, trött som fasen och ville bara nanna kudde. Då får syrrans vovve för sig att hon ska hoppa upp i mammas säng och kissa, sagt och gjort. Så de blir bara att bädda rent, kasta ut henne på tomten och glatt gå med ut. Klädd i pyjamas
Sen runt halv två hade jag fortfarande inte somnat, för jag hör ett återkommande ljud, de piper, men jag kommer inte på från vad! Letar lite, ger upp och lägger mig igen. Då ser jag att de är något färgspel i taket oxå, "nej nu har jag blivit galen" är första tanken, men sen kommer jag på att  jag har datorn under sängen. och tror ni inte det är den som spökar? Självklart är det så, visste inte hur jag skulle få tyst på den, så jag ligger och retar mig på den ett tag innan jag somnar. Som de har blivit den senaste tiden, att jag vaknar med jämna mellanrum, antingen av hundarna eller av ingenting Ända tills Flisan för ett tag sedan kom och använde sängen som lek och spring plats. Så nu är det dags att hoppa upp, även om de tar emot, för de är så varmt och gott här i sängen.

Men men, om 45 min ska vi ta hundarna och möta en kompis i skogen så hundarna får springa av sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0