Fegisarnas fegisar

*suck* säger jag bara, den fegaste hunden i denna kommun är i all fall Flisan. Hon är rädd för allt! Då menar jag verkligen allt! Skulle borsta hundarna för de började få lite tovor, vem springer och gömmer sig då? Joo Flis. Jamie Lee däremot ville leka med borsten, tills hon insåg att jag skulle borsta henne. Då fegade hon ur lite, men hon stod i alla fall kvar. Zindy är en liten pärla, hon står snällt kvar och väntar på att bli borstad.

Men nu har vi kämpat ca 30 min att få fram henne, då kommer hon och sätter sig vid dörren istället och ryggar tillbaka vid dörren, så vi får väl se när det blir en kvällspromenad idag. Om Flisan fegar länge till, blir de väl runt midnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0