Fredag den 13 februari

Peppar, peppar ta i trä. Skrockfull som jag är trodde jag självklart att något skulle hända idag, men än har de inte gjort de! Men kvällen är inte slut än, både på gott och ont. vad som helst kan än hända... Men förhoppningsvis inte.

Har spenderat kvällen med några goda vänner mitt ute i skogen, lite god mat, massa prat och trevligt sällskap, även lite dans vid stången.
Sen var vi på väg ned i diket (med bilen) en gång när de inte gick att styra bilen alls, men klarade det galant! Även lite sladdar här och var på de där små och minimala grusvägarna mitt i ingenstans. Klarade oss hela både dit och hem, tack och lov! Även en och annan rivstart inom kommunen :P Måste säga att de är lite småkul att sladda och ha sig, även om det är läskigt, gör de inte med flit, de blir bara så när de var halt :P
Men nu ska bilen tvättas på macken och in i garaget eftersom den är full med vatten från alla blöta skor. Så jag kör väll inge mer under denna snö period =/ hahaha kanske lika bra det med...


Nu sitter de på tåget in mot den stora staden och ska ut på krogen, var nära att jag åkte med, men jag orkar inte. Är trotts allt på väg att bli sjuk/är redan sjuk, så jag orkar inte. Men nästa gång ska(!) jag med!! Blir troligen på något av loven som kommer...


men men, en kopp tee, en god natts sömn och en 70åring att fira. Sen är jag ledig igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0