Gårdagens aktiviteter

Eftersom de inte gick att uppdatera här igår får jag skriva om allt som hände igår nu istället.

Jag och några andra vuxna var med barnen på teater och de uppskattades mycket utav barnen, de pratade om va de sett och hört. vad de själva har för rutiner. Då teatern handlade om en liten pojke som alltid skulle ha allting precis lika dant. Var sak hade sin plats, samma god nattsaga varje kväll och allt ska vara precis desamma.



Idag har de däremot varit utelekar och pyssel, de ligger ett tjockt lager med snö på marken som barnen hoppat runt i, åkt pulka i, stoppat i munnen och kastat på varandra.
Sen var de lite pyssel inne igen, mestadels tillverkning av blommor. Det är superroligt att se hur barnen har utvecklats sen jag var där sist på praktik.

Men nu ska jag skjutsa mamma och hennes jobbarkompisar, handla  lite Thai  mat för att käka lite gott hemma när de är ute och käkar. Sen ska jag aningen plugga eller sova vidare på soffan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0