Hjärntvättad

Att jobba med barn är inte de lättaste, man blir lätt hjärntvättad. Sen när man inte har matte i skolan heller, blir de inte precis lättare. Ibland klarar jag knappt syrrans läxor (hon går i sjuan), sen kan ett vanliga enkla plus tal bli komplicerade som fasen, bara för att hjärnan inte är med i matchen. Van vid att räkna och användas. och stava kommer jag nog aldrig lära mig att göra :P

Så vad ska man bli i framtiden?!

Har inte den blekaste aningen om vad jag ska göra efter studenten. Inte den blekaste. Men plugga det ska jag i alla fall inte!



Kom på en annan sak, tror Jenny Å skrev om de för nån dag sedan :P , på vägen hem från Cathrine i lördags, satt vi tre stycken mörkrädda tjejer i pappas bil. Jag körde och så började Å prata om att "de kanske hoppar fram någon på vägen" "tänk er en äcklig gammal gubbe, eller en mördare" hahaha fega som vi är, vi låste alla dörrar i bilen och skruvade upp musiken på radion och sjöng med, i hopp om att klara oss hela vägen hem utan att stöta på en mördare.
Hem kom vi och jag somnade i en fåtölj så fort jag satte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0