Krångel på blogg.se

Som vanligt är de lite smått krongel med blogg.se s hemsida. Med inloggning, byta sida och allt. Men just nu sitter jag vid min nya dator, en MSI U100. Den fungerar ganska bra måste jag säga. Lite seg att surfa på det trådlösa nätet bara, men de fungerar ändå hyfsat. Ska se till att få in lite program i den oxå, men de tar vi en annan dag, lördag kväll eller söndag. Bland annat PS och offic paketet SKA jag ha!



Körde lite taxi åt mamma och hennes väninnor tidigare i kväll, men de blev krångel med maten så jag fick ut och åka en extra gång. Men de gör mig inget, de är lite småroligt att köra när de är halt. Men fråga inte Zindy vad hon tycker bara ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0