Melodifestivalen

Har sveriges alla bidrag sjunkit så lågt eller har vi för höga krav på låtarna som är med? Det känns inte som de är några direkta bra bidrag, en eller två var helt ok, men inte direkta deltagare till melodifestivalen.

Men men, kanske jag som gått och blivit kräsen? Ine vet jag, klockan är inte så mycket än, ögonen går ändå i kors, har inte mycket ork i kroppen.



i morgon ska vi, vad som än händer möta några hundkompisar ute i skogen för en promenad och lite fika :) mysmys :)

Nu spelas ett csi på tv, men jag ska nog sova ett litet tag :)
Natti natti, ska ladda upp bilderna i morgon, men då måste jag släpa fram klunsen som ligger under soffan. =) (min andra bärbara).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0