natti natti

Får väll skriva igår eftersom klockan är efter 0000 nu, hade inga direkta planer för sportlovsveckan. Trodde jag i alla fall. Idag kommer farmor och farfar hit, vi ska laga lite mat och käka tillsammans, på torsdag ska syrran till läkaren igen för att plåstra om paketet på foten igen, vet inte riktigt men troligen är resan till västerås inställd och på kvällen ska jag, mamma och cathrine på jumpa, sen på fredag är det shopping som gäller. Men vad som händer i helgen har jag ingen aning om. Har ju en del läxor jag inte orkat ta tag i... Så de får jag väll oxå göra någon dag. Skulle behöva göra det snarast, men de är såååå tråkigt!

Skulle skickat iväg fotografierna till morfar idag oxå, men de har jag inte gjort. Började spela monopol med syrran istället :P  Så nu ska jag upp och stänga av stor datan. Bädda sängen och sova :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0