Praktiken-skolan-livet

Måste säga att jag trivs superbra på min praktikplats, känns som man jobbat där hur länge som helst. Samtidigt känns det inte som jag vill arbeta på en förskola resten av mitt liv, jag vill inte  bli en gammal tant som arbetat med barn hela mitt liv, fastklistrad på samma stol, samma avdelning, då tror jag man blir en grinig pedagog som inte längre har någonting att lära barnen. Men vad skulle jag istället bli, om jag inte blir barnskötare?
Jag har inte den minsta aning... =/

Så när studenten är avklarad, har jag ingen aning om vad jag ska göra med livet, det är som ett stort tomt blad. Ingen som skrivit, kladdat eller påverkat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0