sista februari

Idag är det den sista februari. Herregud vad tiden går fort!! Många av kompisarna ska ut ikväll och festa men jag orkar inte. Ligger istället hemma på soffan och tar de lugnt, har fortfarande ingen ork i kroppen. Förkylningen har fortfarande inte gått ur mig, men jag överlevde trotts allt ett jumpa pass i torsdags så jag ska försöka med ett i morgon igen.  Då är det Carina som leder, med andra ord, de roligaste passet i veckan! Så äntligen ska jag få köra det igen, har inte gjort de på tre veckor nu tror jag.
Funderar på att dra igång bastun och basta lite, har redan tidnatt upp från alla timmar utomhus men det kan vara skönt med en stund i bastun. Har även lyckats knäppa närmare 400 fotografier idag, ska se om de är några bra eller inte.

Har en kvällspromenad kvar med två av hundarna. Sen är de soffan igen :) eller kanske bastun. Beror på hur lat jag är ;) Och så är det ju melodifestivalen ikväll, men det är väll lika värdelöst som alltid annars oxå. Tur att jag har köpt en bra bok jag kan läsa :)

Nej nu ska jag ut och promenera igen, innan hundarna kissar på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0