Sjuklingen

 

Känner mig inte alls pigg idag, har ont överallt och är trött som jag vet inte vad.

Känns som att stiga ur sängen är onödigt, men man kan väll inte ligga här hela dagen?

Då får stackars hundarna ingen promenad.
Tur att de är sportlov nästa vecka så man är lite ledig och kan vila upp sig.

Nej, ska väll göra ett försök att ta mig ur sängen och ta en kopp te i alla fall.



Lite läskigt. Igår kväll när jag skulle borsta tänderna, så snurrade allt i huvudet, allt gick bara runt och jag såg dubellt. Kroppen bara skakade och jag vinglade som en tok (nej jag hade inte drukigt, hade tagit bilen till Cathrine och hem igen). Men allt gick bara runt, kännde mig helt borta, så jag hoppade ned i sängen, stängde av mobilen och somnade på tre minuter. Känner mig lite bättre än så idag. Men är fortfarande grymt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0