Syster ryster har varit i farten igen

I morse vaknade jag av att Zindy skällde som en tok. Syrran skrek som en gris och jag var såååå underbart trött att jag inte kom ur sängen. När jag kommer ned 45 minuter senare sitter syrran med foten i handfatet och de bara rinner iskallt vatten över den. Hon har tappat ett glas med kokande vatten över foten

Så det blir bara att ringa till sjukan och få första bästa tid, efter det har hon bara legat raklång på soffan med foten i ett paket. Knaprat några piller läkarna skrev ut och bara latat sig :)
Men vem skulle inte göra det om skinnet lossnat från mer än halva foten?

ajajajaj!!! De såg så äckligt ut, fy fan!
Stackars lilla Affe, kunde inte låta bli att köpa lite Ben and Jerry på vägen hem från jobbet, något ska hon väl ha för att hon är sjuk... Lite avis blir man ju, hon har redan nu påbörjat sitt lov, fast hon kan inte göra mycket, hon tar sig fram på kryckor...

Nej nu ska jag sparka ut henne i köket så vi kan äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0