Varför ska man alltid bli sjuk?

Varför är det alltid så att man ska bli sjuk när man är ute på praktik? ALLTID åker man på en förkylning som heter duga, ont i kroppen och allt djävulskap. Men men, ungarna är helt underbara så de väger ju upp det hela.

Måste även säga att jag har ett bra schema för att jobba på en förskola, halv nio till halv fyra. Lite sovmorgon så man hinner ut med hundarna och sedan kommer man hem när de fortfarande är ljus ute! Men en eller annan öppning och stängning ska jag nog vara med om. Får prata med mina handledare nästa vecka, så jag kanske får ett lite mera varierat schema, fast de är väldigt lyxigt de schemat jag har just nu =)

Nej nu ska jag hämta en kopp tee :) känner att halsen behöver det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0