Dålig uppdatering var det här, igen...

Nu var det dåligt uppdaterat igen, har ägnat de tre senaste dygnen att sortera in gamla fotografier! Hur underbart roligt som helst att se kort på sig själv som liten baby, inte för att jag tror att jag någonsin varit så liten *fniss* Men det finns hur mycket fotografier som helst, skulle gissa att sen 1990 har vi minst 1000 fotografier, som ligger huller om buller. Sen är det alla mammas och pappas gamla foton, som jag inte har en aning om vart de är tagna någonstans (tagna innan min tid) Dom har väll en 1000 foton var som jag inte vill hålla på med, för det är inte minna minnen, de är itne jag som ska sortera och lägga in i album, de får dom göra själva.

Så de senaste dagarna har jag ägnat åt att virra runt hjärnan med en massa fotografier och datum. Och ändå är de inte 100% färdigt än, men nästan!

Bra jobbat än så läng, resten tar vi någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0