Det spökar...

I detta hus har det börja spöka lite tror jag... Igår välte en matta över dörren så vi nästan inte kom ut, idag välte fotografiet på mormor och gammelmormor, precis när jag gick förbi det!! Skulle gissa att jag hoppade en meter eller två.


På tal om mormor och gammelmormor.
Som ni säkert vet älskar jag fotografier! Och igår städade jag mitt rum och min garderob, i den hittade jag massor med gamla fotografier, jag har alltid velat ha ett foto med 4 generationer på, helst från mammas sida, med bara en massa tjejer på. och vad hittade jag? Joo ett foto på mig, mamma, mormor och gamelmormor!
Så nu är jag överlycklig, funderar på att gå till HG bild och göra en kopia av det, bara för att ha ett i bankfacket eller något, om "orginalet" försvinner.

Nej nu ska jag drömma mig bort, längtar såå till studenten och sommaren, då jag förhoppningsvis ska resa till Finland igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0