Feber

Började frysa som 17 igår, bäddade ner mig med filtar och tröjor men inte hjälpte det. Sen när jag väl krupit ned i sängen så visa termometern lite feber... =( så dagen kommer att spenderas i soffan med datorn och plugg...
Har som tur ingen feber längre, men så jäkla ont i kroppen...

Typiskt att man ska bli sjuk så fort man kommer igång med träningen igen!!

Men men, snart ska mamma och jag gå en sväng, bara hon skulle komma hem på lunch, sen är det plugg som gäller igen, hundarna har sprungit som tokar och ramlade helt slut på golvet precis...

märks det att jag inte har ork att skriva?
tråkig som man är...

bye bye hoppas eran dag är bättre än min.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0