Finland

Mycket snack om Finland blev det, och mer ska det bli!
Pappa sitter och pratar med sin faster (en av alla jag hälsade på i somras), vad tror ni dom halkar in på för samtalsämne? Joo min och Hannahs kokkila resa i somras! Att jag hittade en väg att köra som ingen annan har åkt, att jag inte hittar fast jag har GPS, men däremot har jag åkt den vackraste vägen! Någonting som de missade, men jag fick se.

Jag skyller på pappa, att det är hans fel att jag körde den väge, för vem hade programerat GPSn? Joo han! Är det mitt fel då? För han skyller så glatt på mig att jag inte hittar, att jag endast sover i baksätet när vi är på semester, visst, jag älskar att sova i bilen. Men jag har inte programerat GPSn, att vi hamnar på små grusiga vägar mitt i ingenstans. (Eller vi mötte en bonde som såg så lycklig ut, han hade väll inte sätt någon köra förbi de senaste åren.)

GPSn, stod inställd på små vägar, lite trafik. Mitt fel, nej, pappa som inte litar på mig och ställer in den så!


Kommentarer
Postat av: 25

Hmm, ni har någon hi-tec GPS som de går att ställa in stora och små vägar på och sånt? :) Annars har jag märkt att de kan föreslå ganska så kul rutter ibland, liksom denna

2009-01-12 @ 05:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0