Grattis mormor, R.I.P

Idag den 28/1 skulle lilla mormor ha fyllt 76år.
Men tyvärr gör hon inte det. Jag hoppas att hon sitter på ett rosa moln och vakar över oss.
Många grattis på dig mormor, du ska veta att jag tänker mycket på dig och alla andra som inte längre finns med oss här på jordelivet. Hoppas du kan ge oss en glimt av hur du har det, låta alla vackra stjärnor blinka vackert över oss.

Vet inte om det är en slump eller inte, men jag har drömt jättemycket om dig i natt. Att du varit bortrest och kom tillbaka när vi sålt din lägenhet. Jag drömde även att jag var hemma hos dig i natt, varför vet jag inte, men de var nya ägaren som bodde där i alla fall, om det ser ut som i drömmen hade du dem mycket mycket mysigare!! Drömde även att jag gav dig en jättekram, något jag så gärna skulle vilja göra igen, men de går ju inte...

Ska ringa din tvillingbror och gratta honom i eftermiddag.
I hopp om att han ska få en bra födelsedag, med god mat, lite vänner och några paket.

Saknar dig mormor lilla, hoppas du vilar i frid!!

Massor med kramar, ska upp till kyrkogården ikväll och tända lite ljud, kanske lägga lite blommor där och tänka lite extra på allt roligt vi haft tillsammans i livet.

R.I.P mormor

Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0