Grymt dålig dag

Idag har de varit en grymt dålig dag, allt har gått fel. De har snöat och regnat om vart annat. Det är superhalt runt hela skolan och hela vägen till tåget, men väl hemma igen sytes det inte ett spår av allt slask. Lokan i skolan var ingen loka, de var vanligt vatten!! Men jag fick byta som tur var... Sen lagade farmor supergod mat! mmmm vad de var gott. Kan inte mer än tacka och ta emot.

Nu ligger jag på sängen i pyjamas och sockor! De är såå mysigt!
och så har jag tagit en varm dusch, så kroppen mår lite bättre. Ett gäng alvedoner till så kanske det blir ännu bättre? Får se när jag åker till skolan i morgon, allt beror på hur jag mår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0