Hundkursen

Nyligen hemkomna från hundkursen, de gick bra efter alla omständigheter. Jag tror jag hade ett brandlarm med mig! Jamie Lee piper och gnäller som ett brandlarm!! Men framåt har de gått, hon kan gå fot jättebra, möta en annan hund (endast under kursen, inte på "öppen gata"), men hon pep och hon pratade och hon dampade. Min lilla gullunge, så fort ingen klappar henne, ger henne godis eller uppmärksamhet.

Efteråt visade sig att hon var lite nödig...

hahahaha mamma skickade ett meddelande, bajs raport! Lilla Zindy börjar äntligen bajsat normalt! Kanske på bättringsväg??!! Ååå vad jag hoppas!



Nej, ska plugga lite, värma en kopp tee och njuta av soffan ett litet tag innan duschen och sängen väntar.

(när jag hinner någongång, ska jag läsa 200 blogginlägg som ligger och väntar på bloggkoll....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0