jag blir galen

Har nuförtiden en håltimme mellan 11-12 på tisdagar och duktig som jag är valde jag att plugga så jag inte skulle ha så mycket att göra ikväll. TROR NI DOKUMENTET GÅR ATT ÖPPNA NU ELLER?? NEEEEEEEEEJ!!! jag blir galen, nu måste jag skriva om ett halvt A4 eftersom jag inte har sparat de någonannans stans än på mailen och uppgiften ska in i morgon. Den kan gå att öppna i skolan i morgon, om jag har tur...
och då måste jag maila in uppgiften...

Men allt ska bara strula med mig, jag blir fasen galen!

Kommentarer
Postat av: 25

Det skulle säkert gå att öppna på något enkelt sätt, bara man skulle veta hur =)

2009-01-13 @ 21:51:42
Postat av: Jennifer

sv: jag lyckas inte på något sätt, skolan har värdelösa Mac datorer, och jag har väll fel offis så jag inte kan öppna det på något vis... =(

2009-01-13 @ 22:20:59
URL: http://trollartrollaren.blogg.se/
Postat av: 25

Aaah :s.. hm kanske de är nåt värre då ja, annars har man alltid kunna trixa med formaten och så, så att man ivf får fram texten man skrivit :)

2009-01-13 @ 22:47:22
Postat av: Jennifer

sv: jag lyckas inte på något vis, den säger bara "dockumentet är inte giltligt" eller nått... de är skolans cp datorer som är helt störda...

2009-01-14 @ 23:33:21
URL: http://trollartrollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0