Promenad på Lövhagen, idag igen!

Det är sååå underbart att promenera på Lövhagen, vackra dagar som denna, tyvärr glömde jag kameran, så det får bli en gammal bild... Har inga nya =(

Idag var vi ute på lövhagen, jag, syrran, våra tre hundar, Kina, Tjejen och Killen.
Se upp för oss, fem galna hundar kommer på språng! Hahaha neee, två galningar och tre lugna fina hundar (ni förstår väll att jag menar Zindy, killen och tjejen som lugna!) Våra två galningar gör allt man inte ska göra... Busa och jävlas med matte är det bästa som finns! Som att springa bort i skogen och sedan komma skrikandes TITTTTUT!

Men dom är så underbara och härliga, allihopa!

Nu sitter jag i soffan och har äntligen läst alla 250 blogginlägg jag missat dessa kvällar jag setat med fotografierna.
Kanske dags att rensa bland alla bloggar, läser ca 60st varje dag...

Nej nu ska jag äta upp mackan och dricka opojken (OBOY:en) Så jag äntligen tidnar upp lite, är iskall om kroppen, bara för att jag struntade i långkallingarna idag. Så jag får väll egentligen skylla mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0