Today

Som vanligt hade jag tänkt plugga lite, men jag lägger mig ihop kurad på soffan, chattar lite med några kompisar och somnar. Sover ca 40 minuter, vaknar och undrar vad fasen som hände... Så idag blev de inge pluggande, och jag som skulle gjort klart en sak till projektet, i går.

Sen har jag ingen alls ork i kroppen, hade hoppats på att jag skulle ta mig i kragen och köra ett pilates pass idag igen, men jag känner ingen som helst lust för det... Orkade knappt komma ur soffan igen, så jag bar upp datorn till sängen och gick i duschen, duschade länge och varmt så nu känns det lite bättre... Har dock dåligt samvete att jag inte orkar ta hand om min hund...  Måste börja träna ordentligt med henne (och träna mig själv).

Får se om jag somnar före 12 i natt, skulle nog behövas...



Nu ska jag städa i ordning mitt rum, glömde stänga för hära under dagen så valparna har levt livet i mitt rum under dagen...

Föresten så består vårat hus och tomt till 99% av kompostgaller nu... Inge vidare roligt alls, med tanke på att utbrytarkungen Flisan ändå kan ta sig ut genom dem!!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Erica,

blev en snabb städning av mitt rum med idag:P

Du har blivit utmanad på min blogg förresten ;)

2009-01-27 @ 23:42:48
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0