Årets första lista

Allmänt!
Du har fått nya kompisar / kompis - Dyker väll alltid upp något nytt ansikte?
Du har varit i ett annat land än Sverige? - Finland. <3
Du har bowlat - Japp för första gången i mitt liv.
Du har skolkat- Några tråkiga svenska timmar kanske?
Du har fått bra betyg i skolan - Japp, hygliga åtminstånde!
Du har varit ledsen - Jaa.
Du har varit glad - Det finns många underbara minnen från året, och dem har gjort mig glad.
Du har blivit kär - Nej...
Du har känt dig sviken - Mjo..
Du har suttit vid datorn mer än du brukar- Jag lite för mycket kanske...
Du har solat solarium - Nej men jag skulle vilja prova det någongång, trots risken för Cancer.
Du har badat i havet - Japp.
Du har varit på fest - Japp.
Du har rökt - Nej aldrig i mitt liv! Kommer aldrig att göra det heller.. Såg hur de gick med mormor de räcker!
Du har snusat - Aldrig i mitt liv!
Du har varit sjuk - Jao. ;(
Du har bråkat med dina föräldrarer - Japp, många gånger!
Någon har sagt att du är snygg - ja :D
Bråkat med en från samma kön - Yes.
Kramat någon av samma kön - Klart !
Kramat någon av motsatt kön - Yep.
Köpt något på ica -  Japp
Gjort illa dig - japp
Sagt "jag älskar dig" till någon - hahaha hundarna hör det varje dag.
Känt att dina kompisar verkligen betyder - Ja, definitivt. <3
Sovit en hel dag - Nej.
Blivit besviken - Jaa, många gånger.
Ätit mer frukt än vanligt - Periodvis
Fått IG - Japp... Kan man få något annat i svenska?


Kärlek!
när var din första kyss? - krogen.
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - Hemligt.
När kramade du någon senaste? - Eh, en timme sen kanske.
Saknar du någon speciell nu? - Ja. <3
När kysste du någon senast? - Krogen
Ångrar du det?- Nej.
Är du singel? - 100% singel 
när fick du en komplimang senast? - eee... vet ej...
Har du träffat någon internet person? - Nej.

Kompisar!
Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? - Vet inte, skita i henne kanske?
Har du flera bästa vänner? - Jaa
Vad heter den som du känt längst - Erica.
Vem av ditt kön känner du minst i din klass? - Vet ej....


Familj!
Vad heter din mamma? - Gunilla.
Har du syskon? -  En lillasyster.
Är din pappa rik? - Kan jag inte påstå... han slösar allt på kamera och teknik prylar, han är en prylbög!
Är du de minsta barnet? - Nej
Saknar du dina föräldrar någon gång? - Nej.


Skola
bästa läraren? - Danka
sämsta läraren? - Paul.
Vem är din No:lärare? - Har inte NO.
So:lärare? - Sara och Gunnar
Mattelärare? - Micke, men jag har inte matte längre.
Språklärare?-  Har bara svenska, med Paul.
Vad heter din/a mentor/er? - Carina
Är du nöjd med din klass? - Kanske skulle vara lite fler killar, så att inte tjejerna jämt bestämde...
När är det den/dom senaste dagarna för dig? - Torsdagar, spenderar mer tid på tåget än jag gör i skolan...
Nöjd med ditt schema? -  Ganska...


ALTENATIV - ettsvar
Katt eller hund? - Hund(ar)
fotboll eller innebandy? - Inget av dem !
Kaffe eller mjölk? - Mjölk i tee
Öl eller cider? -  Cider !

vad gör du Just nu? - Fyller i den här listan kanske ?
Om fem minuter? - Ser på film eller sover ett tag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0