---

Sedan har jag varit en vända till Tälje och handat en massa valpmat, så nu ska vi väll klara oss ett par månader till. Men som de små trollen äter så går de nog fort åt 30kg mat.  =S

Jamie Lee fick även ett nytt halsband och ett nytt sele. (Måste se till att betala det till mamma nu)
Hon är numera den blå vovven som de var tänkt från början...
Flisan den röda vovven och Zindy, jaa, den färgglada?

Detta underlättar med alla deras selen, koppel, halsband och täcken.

Men Jamie Lee har ett rött täcke, svart täcke, (gillar inte täcken till hundar egentligen, men är det kallt så är det kallt), numera ett blått halsband, blått/svart sele och ett blått koppel.

Flisan bär stolt runt på militär sele, svart halsband, två olika svarta täcken. Hon kommer troligen att få en massa röda saker om jag känner min syster rätt, bara Flisan växer färdigt...

och Mamma Zindy, bär alla möjliga färger, ett rosa och ett blått sele, en massa halband i alla färger (köpgalna? ooo ja!)



har grymt tråkigt, så jag bara babblar om en massa skit...
nu ska jag se en CSI till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0