Vad händer idag då?

Känner att livet står lite stilla, stampar på samma ställe, har inge roligt att skriva och inga nya bilder tagna...

Idag har jag i alla fall gått en timmes promenad med Jamie Lee, som förra gången blev de ner i hamnen för att hon skulle få höra lite nya ljud och se lite annorlunda saker, träffa gamla tanter och gubbar som alltid ser så glatt på henne. Ger henne en godisbit och skrattar så gott då hon lägger huvudet på sne...
Gick längst ut på en jättelång brygga med massa fiskebåtar, fågelskit och brödkanter... Och så åkte kustbevakningen förbi, så roligt så tyckte Jamie Lee, hon tittade så glatt på dem och sen ner i vattnet...  hahahahhaa lite läskigt var de när de gungade, dimmigt som fasen och inte en kotte i närheten... Men hem kom vi igen! och en överlycklig Jamie Lee hade jag med mig, för hon gick lös nästan hela promenaden, med kopplet efter sig =) för hon hör ju så illa så jag visste inte om hon skulle sticka om hon hörde något skumt... Men hon var så duktig så, hela promenaden!

Nu ska jag plugga lite =( och lyssna på Celine Dion.

Sen ikväll är det Jumpa igen med CC!!

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: haha okey, fast det låter mer som att det är skolans fel ;P

2009-01-26 @ 16:36:37
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0