Vad ska man ha för rubrik denna gång då?

Jag hade från början inte tänkt åka med till Länna för att shoppa idag, men jag gjorde det ändå! Och gissa vem som blev fattigast? Jooo jag! Inte så roligt, får hoppas att de rullar in lite pengar snart, men de gör det väll inte förens i månadsskiftet, vilket känns som en evighet bort...

Men jag har införskaffat ett par termobyxor (till, behövs om man ska arbeta på ett dagis i framtiden), en ny röd och fin jacka, ett par nya gympa skor (de gamla är nästan helt slut, duger knappt att gå med på promenader i skogen med hundarna) och lite annat "nödvändigt" ont... och ops så fungerade inte kortet mera, så mamma fick rycka in och betala de sista.



Och så har det blivit iskallt, trodde inte det var möjligt, men det är hela 16 minus ute(-16)!! Har nog aldrig varit med om att termometern visat så kallt. Stackars hundarna ser så besvärade ut när vi river fram deras täcken, de vill ju leka och ha roligt, inte trippa runt som små modeller! och stackars Zindy fryser tassarna av sig, hon fryser så dant om tassarna att hon helst sitter inne hemma eller i bilen. Ut och kissa sen in igen = Zindys motto!
hahaha... hon sitter helst i soffan och käkar praliner! ;P

hahahah vi pälsade på oss en massa kläder, termobyxor, parkas, kängor, vantar och mössa, men vi höll på att svettas ihäl halvvägs runt nicksta, för det var så jobbigt att röra sig med alla kläder på! Men men heldre svettas än att frysa!

Nej nu ska vi sova, var uppe redan vid tio i morse (tidigt för mig, har vänt på dygnen totalt just nu, somnar runt halv tre och sover till ca 12) Men nu ska vi ändra tillbaka på det, annars blir pappa så sur...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: 25

Jag har ingen aning om var ska skrev förra gången åt dig. Men hej igen, kul o läsa här x)

2009-01-05 @ 21:34:22
Postat av: 25

Hmm.. Har jobbat ihop med Roy, han som du var till i finland, som hade fåglar, kanin o hamster :o

2009-01-05 @ 21:36:17
Postat av: Jennifer

sv: Hej igen på dig med! Du skrev någonting om Finlandsresan jag gjorde... kommer inte heller ihåg vad :P

Träffade jag någon Roy i Finland? har jag inge minne av...?

2009-01-07 @ 16:17:49
URL: http://livetsomhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0