Våren är räddad!

Våren är räddad, äntligen är C.C tillbaka som ledare på jumpan!! hur underbart som helst!!! Så varje söndag mellan sju och åtta tränar vi med henne, även om man är sjuk =) eller kanske inte...

Fick hämta en kompis mitt ute i skogen idag, hennes mamma hade tagit bilen och inte kommit hem i tid, så hon han inte till jumpan. Men vi hämta henne... Mamma tillät inte mig att köra ut dit, för de gick lite för fort.... Och 30 rådjur, ett vildsvin och något annat djur senare var vi på jumpan, tre minuter sena!

Även bilen fick sig en smäll, i någon grop mitt i ingenstans... Får se sen om den blev skadad eller inte...

Kommentarer
Postat av: Erica,

haha nu jäklar! har inte kunnat svara på dina kommentarer , för när jag trycker på adressen du angett blir det fel =/ men tänk vad google kan göra ! :P



svar: haha ja, jag såg dig med! men jag var för upptagen med att inte spy för att hälsa (A). Har känt mig jättehängig idag och att gå och träna var kanske inte det bästa, men jag är piggare nu så! :D



Hon var en härlig ledare =) vilka dagar tränar du i vår? ^^

2009-01-18 @ 23:07:24
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: haha okey =) jag tränar måndagar, onsdagar, torsdagar och söndagar, om inget kommer ivägen :P

2009-01-18 @ 23:40:18
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: måndagar i ösmo (sjukt bra tjej!), onsdagar i gymnasiet (ett pass som är 30 min längre, men med stationer innan med hantlar och gummiband bla :D) torsdagar och söndagar i svandammsskolan =) .

2009-01-19 @ 09:58:25
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0