Veterinären

Hejsan hallo!
Idag börjar egentligen skolan, men jag orkade inte gå dit, har endast en tråkig lektion på Torsdagar, så jag förlängde lovet en dag. Verkar inte ha missat något i skolan heller...

Men men, det snöar och är tråk väder ute, hade hoppats på lite sol så jag kunde ta med kameran ut. Men vågar man det när de snöar? Och smhi säger att det ska vara 1-2 plus graderidag, men de är -4 ute. Så det stämmer ingenting här.

Ska även till Veterinären idag, valparna ska få varsin spruta, rabies någonting, så vi får resa med dem i sommar, lutar mot en resa till Finland med hela familjen, men allt kan ändras.

Nej nu ska jag plugga lite.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0