Mitt i natten

Nu är klockan närmare halv två på natten, jag sitter hemma hos henne jag arbetar hos. Hon har precis lagt sig och jag sitter här och hoppas att ingenting ska hända i natt. Eftersom jag är extrem mörkrädd så tycker jag inte att detta är de mest underbara som kan hända. Men med ett "ljust" program på tvn så underlätar det lite. Vet inte om jag ska våga läsa min Harry Potter bok eller inte.

Efter detta arbetspass har jag varit vaken i 20 timmar i sträck, 16 av dessa får jag betalt! Får se om jag ska våga mig på ett nattpass till. Feg som man är. Det återstår och ser klockan åtta i morgon bitti, då är det min sista chans att avboka nästa jobbpass. Det är "endast" ett 12 timmars pass, idag har jag fått ett 16 timmars.

Det är ganska varmt här, men jag vågar inte öppna balkongdörren. Feg? Japp! Så jag får avnjuta en dusch i morgon eftermiddag när jag kommer hem och sovit några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0