En slapp och skön dag!

Mamma och jag har infört att vi ska gå stavgång varje kväll nu, för de går lite fortare än vanliga promenader runt om i kommunen :) Men idag slappade jag till och orkade inte, kände att benen inte riktigt orkar med att träna och gå långt & fort varje dag! Så de blev en lagom runda på en timme ca.
Men i morgon kör vi hårt igen!

Annars har jag legat på altanen och stekt idag, hur underbart som helst! Har även fixat posten åt farmor och farfar, hämtat stugan pärmen *snyfft* och betalat några räkningar. Det låter som om stugan kommer att säljas snart, inte denna sommar, men möjligen nästa eller den därpå. :( *snyfft* Vill inte att dom ska sälja den, vill ha kvar stugan för alltid!

Nu ska jag hämta kvällens andra kopp med tee, sen är det sova som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0