En tripp även denna helg :)

Även denna helg var vi ute och åkte en sväng! Super härligt att se andra ställen än bara Nynäs :) Denna gång blev det till Västerås och Tullinge.

Först en sväng till Västerås, för att hälsa på Morfar och hans fru, mycket trevligt måste jag säga, god mat och en timmes rundvandring i Västerås, jag var mer borta än vanligt. Hittar inte ett skit där, så tur att Marianne var med annars hade jag fortfarande virrat runt där :P

Sen sov jag hela vägen till Tullinge, ca två timmar. Där tände vi ett ljus i minnes lunden för mormor (även för Jappe och Nessie), har inte varit vid Tullinge kyrka sedan december/januari någon gång, när vi städade ur hennes lägenhet innan försäljningen. Hon urn-sattes i april, någonting vi inte fick vara med på, så de kändes bra att åka förbi där och tända ett ljus nu i efterhand! Vi skulle ha haft med lite blommor oxå, men tyvärr hade vi inte det... Får bli nästa gång vi åker dit eller när vi åker till minneslunden i Nynäs, där tänder vi regelbundet ett ljus och sätter lite blommor.

I morgon ska jag bara sova, sova, sova och sova! Kanske kolla posten hemma hos mina kära farföräldrar :)

Kommentarer
Postat av: Erica,

härligt med en liten utflykt :)



svar: Dalarna, ska börja plugga nu i höst direkt :). Jag jobbar på apoteket och på konsum :)

2009-07-26 @ 10:03:03
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0