Fortfarande arg som ett bi!

Jag är fortfarande arg som ett bi på min pappa, inget ovanligt om jag får säga det själv. Vi bråkar flera gånger per dag, varje dag förutom julafton (ungefär). Det är som att de tillhör vardagen :P

Men jag har försökt boka om resan, men de går inte via nätet, man måste ringa och göra det. *GALEN* Så det blir att lyfta telefonen och ringa för att boka om resan ännu en gång! Någonting som min far inte alls gillar, han sa att jag kommer ha en ovän väldigt länge om jag bokar om resan. Det får jag väll leva med, kan inte minnas när vi var vänner senast... Julafton möjligen?! Nyår?!

Aja, jag kommer att få som jag vill, en resa 4/8-11/8 eller längre om pappa ska bråka med mig, om jag så ska stanna i stugan själv! :)

Jag är envisare än en åsna!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0