Humöret ändras lika fort som vädret...

Igår kväll var livet på top, vi bokade biljetterna till Finland, Kapellskär-Mariehamn-Åbo. Vi kommer inte att åka direkt över, vi ville ha två timmar på Åland så vi kan rasta hundarna. Sen vidare till Finland igen.

Men i morse, eller rättare sagt lagom till lunch ringde mamma och sa att farfar fått ett EP anfall igen, så de vill åka hem fortast möjligt! Helst redan till helgen om det är möjligt. Har pratat med dom några gånger idag och varje gång låter hemresan olika. Senaste budet är att de ska stanna tills vi kommer och åker hem med oss. Dock måste vi korta ner resan, vet dock inte hur mycket ännu. Men händer det någonting igen så vill dom åka hem tidigare.

Så vi får se hur det blir, på 27 dagar hinner det hända mycket, men förhoppninhsvis inte! :D

Idag har jag ägnat mig åt att sola samt jobba. Dock inte så länge, men några timmar :) Pengarna rullar in, men de rullar ut minst lika fort! Nu ska jag kika efter lite nya sommarkläder, sen ska jag nanna kudde igen. Jobb i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0