Trött, Tröttare, Tröttast

Har varit supertrött hela dagen, har inte hängt med för fem öre. Var som en zombi på jobbet, aldrig mera halva natten framför datorn tänkte jag efter det... Tji fick jag, somnade på mammas säng efter jobb, film och maten. Så nu är jag relativt pigg igen, men de är bara bädda ner sig och hoppas på några timmars sömn! För i morgon ska jag vara pigg och glad igen! :)

Har även busat som en tok med min galna vovve, hon fick värdens frispel och busade allt hon hade med mig! Så nu har jag lite nya blåmärken och rivmärken igen.
Har även lärt mitt lilla troll ett nytt trix, "puss" hon ska trycka nosen mot min mun eller kind. Hon är så lättlärd så det finns inte! Hon fattar direkt! Gör de jag begär om och om igen, allt för att få en gobit :)

Min gullunge!

Nej nu är det dags att sova! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0