Fast vid msn, som vanligt!

Nu sitter jag fast vid msn igen, har en förmåga att fastna vid datorn på kvällarna... Dumt som bara den. Men så är det. Idag har varit en dag som alla andra, har inte gjort ett skit rent ut sagt. Handlat lite mat, Kastat hundarna i poolen som tillfälligt(?) står på tomten, gått några promenader och så har jag självklart solat! Något annat kan man ju inte göra under dessa underbara dagar.

Nu ska jag ta min Harry Potter bok och bädda ner mig i sängen. I morgon måste jag upp "tidigt" ska träffa Cathrine vid 12 tiden. Innan dess ska jag ha lagat salladen jag ska ha till middag... Undra hur trötta jag ska orka det? Idag hoppade jag glatt ur sängen vid just 12 tiden! Det är inte alls bra att vara ledig, då vänder man på dygnen totalt! Så det ska bli skönt att arbeta lite nu, vända tillbaka dygnet och få lite lön... De är nästintill tomt i kassan nu... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0