God morgon

Kanske lite sent för ett god morgon, men jag orkade inte stiga ur sängen förens klockan var runt två tiden, sen frukost på det och nu sitter jag här framför datorn... Vaknade vid 12 tiden av att jobbet ringde och bokade in mig på ännu flera arbetspass, pengar behövs så de gör ju inget! Dock fick jag välja jobbet istället för en kursgång med Jamie Lee.
 
Tyckte jag hade rätt till en rejäl sovmorgon när jag fick vara uppe och torka spyor från hundarna inatt, fattar inte varför det jämt är min matta som ska anfallas av spyor.. :/ och efter den långa bilresan var jag jäkligt trött. Men men, lätt att ta igen! :)

Förkylningen vägrar att ge sig, den blir fasen inte bättre. Spelar ingen roll hur mycket nässpray jag trycker i mig så kan jag ändå inte andas!

Undrar föresten vad familjen gjort med min lilla vovve , hon är så mysig och go, hon lämnar inte min sida för fem öre. Nu är hon väldigt busig och river snart sönder armen på mig, så jag ska ta lite leksaker och gå ut på tomten, kanske så att jag pignar till då? Kan ju hoppas i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0