Home sweet home

Borta bra, men hemma bäst, de stämmer så jäkla bra! Dagen har spenderats på en förskola med barn mellan 5-7 år, ljudnivån var så grymt hög att öronen nästan sprängdes. Huvudet dunkar på i samma takt ännu, har inte riktigt förstått att jag är hemma i lugnet nu.
I morgon är det nästan full dag igen, halv tio till tre. (09.30-15.00) Missar syrrans och kusinernas skolavslutning, tyvärr, men jag gör allt för att tjäna ihop en slant! Trodde inte att det skulle bli så här "mycket" jobb som det blivit, men jag är bara tacksam. För det behövs, jag har endast varit ledig en dag denna vecka. Vilket är bra med tanke på att jag tänkt vara ledig hela veckan! Så lite pengar trillar ner i kassan, varmt välkomna! :D Hoppas att morgondagen inte bjuder på samma ljud nivå, tror dock att jag ska vara med blöjisarna då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0