I studentens glada dagar, hmm... stressiga dagar!

Kommer man någonsin att få lite lugn och ro? Ja du en bra fråga tycker jag. För jag har fasen inte många stunder över som jag bara kan sitta ner och slappa framför datorn längre. Det är grundkurs två dagar i veckan (hund), onsdagsträning (hund), studenten och allt annat som hör till livet. Friskis och svettis ligger på hyllan helt och hållet nu för att man ska hinna med allt annat... Inte roligt, men man måste prioritera...

Idag har jag tagit det ganska lugnt, tvättat massor med smutstvätt, varit på bruks, tvättat två bilar och fått en ganska lång sovmorgon :) Inget man klagar över. I morgon ska flaket fixas, grundkurs igen, vara taxi till farmor och fixa det sista inför studenten samt tvätta hundra maskiner med smutstvätt.


(bloggtorka, har ingen aning om vad jag ska skriva, hinna skriva, allt bara rullar på...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0