Jobb, hundkurs, jobb och hundkurs...

... Ingen rast ingen ro, nästa vecka blir de lite vila i alla fall, nere i Småland för att fira midsommar :) Torsdag-Söndag... Dock är det jobb till åtta kvällen innan, så jag hoppas jag pallar med att köra sen. Annars får någon annan ta över :P

Nu ska jag sova, åtta timmar och femtio minuter till nästa arbetspass!



Grundkursen, idag gav den lite mera än vanligt, dock var det mycket dö tid, lite träning och en massa snack, om saker vi redan kan. Sånt får man väll räkna med. Jamie Lee har öven börjat äta godis igen, så lite piggare har hon blivit, tack och lov! Segare hund får man faktist leta efter... Hon är skendräcktig så det skriker om det!

Sova var de ja....

Kommentarer
Postat av: cathen

någon annan ?? inte jag eller hur:P

2009-06-12 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0