Jobb, jobb och jobb

Jag har som sagt kommit in på bemanninscentrum nu, vilket har gett en del arbete, redan andra veckan! Det var en slump att jag fick arbeta igår, men sedan dess har arbetsförfrågorna trillat in! Underbart, när den här veckan är slut gissar jag på att kassan går plus med ca 1600 kr, självklart ska jag skatta på dem. De får jag räkna på senare. Inte så dumt när man räknat med att inte arbeta någonting! Sen fortsätter de förhoppningsvis nästa vecka, har redan en dag bokad då!

Igår och idag är det på förskola som gäller och på fredag ska jag vara assisten till en person, har tystnadsplikt så jag kan inte säga någonting om de, tyvärr.

Bilder från studenten kommer, de finns på bilddagboke redan :) men några ska komma här oxå. Men de är fullt upp med arbete och Jamie Lees grundkurs, magsjuka som ALDRIG verkar ge sig.  Sen de där livet, göra vad man vill, de får ligga på hyllan ett tag!

Men räkna med lite uppdatering den närmaste tiden, bilderna kommer. Lite uppdatering och en jäkla massa att göra...

Men nu ska jag packa väskan full med regnkläder, sen är det arbete som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0