Kreativ dag

Idag har jag inte gjort mycket alls, trött som en tok men ändå kan jag inte sova. Så jag fastnade framför tvn med en kopp tee och en macka. Klockan närmar sig halv två och jag ska ta min fialotta och sova. Hon har sen länge sovit i fotöljen brevid mig.
Som sagt idag har vi inte gjort mycket, tränat lite med damisar och varit på grundkurs, sista gången för mig, men Jamie Lee har en gång kvar, då ska hon gå med mamma istället själv får jag roa mig med att arbeta. Sista gången missar vi båda eftersom vi ska på funktionsbeskrivning och träffa alla valparna från USA-kullen, ganska precis ett år sedan vi fick dem då. Skiljer bara några dagar, de ska bli kul att se dem stora, hur de ändrat :) Om pipjohan fortfarande piper, och Sean fortfarande är super söt, om Maggan fortfarande är busberta (ville verkligen ha henne oxå!) och alla andra som förhoppningsvis kommer! Åååååh vad det ska bli roligt! Längtar verkligen efter alla tio små bus ungar. Även om det var busiga och jobbiga stundvis så kunde man inte låta bli att älska dem! De var underbara!



I morgon bär det av till butiken för att köpa hårfärg, ser verkligen inte klok ut i håret just nu, en lång utväxt... Usch usch usch vad jag hatar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0